Новината бе разкрита в прессъобщение </s tron g>от Animoca, публикувано на 26-ти март.
Съобщава се, че Formula 1®, която според сведенията привлича 1,6 милиарда телевизионни зрители в повече от 180 територии и ангажира 506 милиона фенове по целия свят, е подписала лицензионно споразумение, което ще позволи на Animoca да публикува игра на блокчейн “F1® Delta Time”, базирана на NFT токени.
Предстоящата игра – чиято първа фаза на пускане ще бъде на 10-ти май, ще има събирателен компонент, базиран на NFT, както и състезателен компонент, който използва тези токените.
В прессъобщението се изтъква значителната марка и потенциала на новото лицензионно споразумение за разширяване на излагането на потребителите на блокчейн.
От стартирането на първия световен шампионат на Формула 1 през 50-те години, сега организацията провежда 21 състезания в 21 страни на пет континента всеки сезон, като съобщава за 4,1 милиона публика на състезанията.
Animoca твърди, че играта ще задълбочи ангажираността на феновете и че партньорството се съгласува с целта на собственика на Formula 1 – Liberty Media – да подобри преживяването на феновете чрез значителни инвестиции в нови технологии.
Както вече беше съобщено, през декември 2018 г. Animoca Brands сключи лицензионно споразумение с Atari – известен като разработчик на емблематични игри като Tetris и Pac Man. Споразумението за правата ще позволи на студиото да произвежда и публикува блокчейн версии на мобилните игри на Atari “RollerCoaster Tycoon Touch” и “Goon Squad” в повечето юрисдикции по света.
Няколко нововъзникващи икономики в Азия, Африка и Латинска Америка започнаха да полагат усилия за намаляване на зависимостта си от щатския долар с цел да отслабят неговия световен статут на резервна валута.
Пазарът на криптовалути не веднъж е демонстрирал потенциала си за повишаване на стойността на портфейлите на инвеститорите.
Според публикуваните във вторник правителствени данни китайската икономика е надхвърлила очакванията през първото тримесечие на годината, повлияна от политиките за стимулиране и увеличеното търсене.
Питър Тийл, известен като съосновател на PayPal и видна фигура в технологичната индустрия, неотдавна изрази загриженост относно въздействието на изкуствения интелект (AI) върху различни умения.